Düzenlenen iftar yemeğine ilçe Milli Eğitim Müdürü İlyas Mercan, Şube Müdürü Alp Aslan, okul idaresi, öğretmen ve aileleri, okul görevlileri ve aileleri, pansiyon öğrencileri katıldı. Geniş katılımın gözlendiği iftar yemeğinde ve sonrasında sıcak sohbet ortamı yaşandı.
Okul Müdürü Kemal Akmeşe, “Anamur Anadolu Lisesi Ailesini buluşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz. İftar yemeğinin gelenekselleşmesi temenni ediyorum” dedi.
Program, yapılan iftar duasının ardından son buldu.





Okul Müdürü Kemal Akmeşe, “Anamur Anadolu Lisesi Ailesini buluşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz. İftar yemeğinin gelenekselleşmesi temenni ediyorum” dedi.
Program, yapılan iftar duasının ardından son buldu.













