MHP’de Ramazan Bayramı’nın vazgeçilmezi olan bayramlaşma geleneğini sürüyor.
MHP İlçe Başkanı Adnan Gübbük, tüm Anamurluları Ramazan Bayramı’nın üçüncü günü ilçe binası önünde yapılacak olan bayramlaşma programına davet etti.
Başkan Gübbük, “Bayramın üçüncü günü saat 11.00’da ilçe binası önünde olacağız. Tüm vatandaşlarımızı bayramlaşmaya davet ediyorum” diye konuştu.
Anamur Belediye Başkanı Hidayet Kılınç’ın da bayramlaşma programına katılacağı bildirildi.
Gübbük, bayramlaşma programının miting havasında geçeceğini ifade etti.
MHP İlçe Başkanı Adnan Gübbük, tüm Anamurluları Ramazan Bayramı’nın üçüncü günü ilçe binası önünde yapılacak olan bayramlaşma programına davet etti.
Başkan Gübbük, “Bayramın üçüncü günü saat 11.00’da ilçe binası önünde olacağız. Tüm vatandaşlarımızı bayramlaşmaya davet ediyorum” diye konuştu.
Anamur Belediye Başkanı Hidayet Kılınç’ın da bayramlaşma programına katılacağı bildirildi.
Gübbük, bayramlaşma programının miting havasında geçeceğini ifade etti.












