Belediye Başkanı Kılınç, Mesire ve Piknik Alanı Projesi’ne ilişkin açıklamalarını sürdürdü. Belediyenin yapımına başladığı ve günlerdir gündemden düşmeyen Cerenler mevkiindeki mesire alanını basına gezdiren Başkan Kılınç, şunları söyledi:
“Caretta caretta yuvalarını bir bir tespit ettik. Bir kamyon bile kum almadık. Yalan haberden başka bir şey değil. Kumsala toprak dökmedik. Toprağın üzerine döktük. Bizim niyetimiz aslında öbür taraftan girmekti ama öbür tarafın tapulu arazi olduğunu gördük. Oradaki bütün caretta caretta yuvalarının yerini tespit ettirdik. Pullu’dan Ören’e kadar tüm noktalara ‘Burası caretta caretta yuvasıdır’ tabelalarını astık. Işıklandırmayı asla denize doğru değil, ters tarafa yapacağım. Beni caretta caretta düşmanı ilan edenler var. Ben doğa dengesine inanan insanım. Çünkü dengenin birini kopardığın vakit, diğer dengelere zarar geleceğini bilirim. Biz doğa ile insana hizmet dengesi arasında mutlaka bir hizmet dengesi kurmak zorundayız.”
Bakanlıktan görevlilerin çalışma bölgesinde incelemeler yaptığını kaydeden Başkan Kılınç, “Burayı Çevre ve Şehircilik Bakanlığına bağlı görevliler de inceledi ve mesire alanının yapımında bir sakınca görmediklerini dile getirdiler. Mesire alanının arkasındaki doğal kanalın istinat duvarı da tamamen doğal taşlarla yapıldı ve betonarme bir malzeme kullanılmadı” açıklamasını yaptı.
Başkan Kılınç açıklamasından sonra basınla istişarede bulundu.




“Caretta caretta yuvalarını bir bir tespit ettik. Bir kamyon bile kum almadık. Yalan haberden başka bir şey değil. Kumsala toprak dökmedik. Toprağın üzerine döktük. Bizim niyetimiz aslında öbür taraftan girmekti ama öbür tarafın tapulu arazi olduğunu gördük. Oradaki bütün caretta caretta yuvalarının yerini tespit ettirdik. Pullu’dan Ören’e kadar tüm noktalara ‘Burası caretta caretta yuvasıdır’ tabelalarını astık. Işıklandırmayı asla denize doğru değil, ters tarafa yapacağım. Beni caretta caretta düşmanı ilan edenler var. Ben doğa dengesine inanan insanım. Çünkü dengenin birini kopardığın vakit, diğer dengelere zarar geleceğini bilirim. Biz doğa ile insana hizmet dengesi arasında mutlaka bir hizmet dengesi kurmak zorundayız.”
Bakanlıktan görevlilerin çalışma bölgesinde incelemeler yaptığını kaydeden Başkan Kılınç, “Burayı Çevre ve Şehircilik Bakanlığına bağlı görevliler de inceledi ve mesire alanının yapımında bir sakınca görmediklerini dile getirdiler. Mesire alanının arkasındaki doğal kanalın istinat duvarı da tamamen doğal taşlarla yapıldı ve betonarme bir malzeme kullanılmadı” açıklamasını yaptı.
Başkan Kılınç açıklamasından sonra basınla istişarede bulundu.












