Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi Şube Müdürlüğü, Çeltikçi Mahallesi’nde mevcut içme suyunun yetersiz kalması nedeniyle yaşanan içme suyu sorununu gideriyor.
Çeltikçi Mahallesi Muhtarı Mustafa Aytuğan, mahallenin su sorununun giderilmesi noktasında önemli bir adım atıldığını belirtti. Aytuğan, “Mahallemizin her bir noktasında artık içme suyu var. Şimdi sırada daha sağlıklı bir suyu bulup depomuza aktarmakta, inşallah yakın zamanda bu da gerçekleşecek. Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleriyle çalışanlarıyla mezarlığımızda çevre temizlik çalışması da yaptık.”
Başkan Seçer’in mahallesine verdiği hizmetlerden memnun olduğunu ifade eden Aytuğan, “Bu hizmetlerin hayata geçmesinde başta Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Vahap Seçer ve çalışma arkadaşlarına şahsım ve mahalleli adına çok teşekkür ederim” dedi.
Çalışma sonrası mahalle halkı daha temiz ve sağlıklı suya kavuşacak.

Çeltikçi Mahallesi Muhtarı Mustafa Aytuğan, mahallenin su sorununun giderilmesi noktasında önemli bir adım atıldığını belirtti. Aytuğan, “Mahallemizin her bir noktasında artık içme suyu var. Şimdi sırada daha sağlıklı bir suyu bulup depomuza aktarmakta, inşallah yakın zamanda bu da gerçekleşecek. Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleriyle çalışanlarıyla mezarlığımızda çevre temizlik çalışması da yaptık.”
Başkan Seçer’in mahallesine verdiği hizmetlerden memnun olduğunu ifade eden Aytuğan, “Bu hizmetlerin hayata geçmesinde başta Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Vahap Seçer ve çalışma arkadaşlarına şahsım ve mahalleli adına çok teşekkür ederim” dedi.
Çalışma sonrası mahalle halkı daha temiz ve sağlıklı suya kavuşacak.









