Anamur Belediye Başkanı Hidayet Kılınç, Zabıta Müdürlüğü personeliyle bir araya geldi. Başkan Kılınç, Zabıta Müdürü Cüneyt Özdemir ve personeli ile birlikte ‘Zabıta Haftanız Kutlu Olsun’ yazılı pastayı hep birlikte kestiler.
Başkan Kılınç, “Her geçen gün hizmet kalitesini artıran ve personel yapısını sürekli dinamik tutan bir anlayış ile 7 gün 24 saat esasına göre çalışan Belediye Zabıta Müdürlüğü personelimiz; vatandaşımıza sağlıklı, huzur ve güven ortamını sağlamak için büyük çaba sarf etmektedir. Zabıta mesleği aynı zamanda dürüstlük, ilke ve özverinin simgesidir. Yaptığı uygulama ve denetimlerle vatandaşlarımızın huzur ve esenliği için, güvenli, sağlıklı ve düzenli bir yaşam alanı hazırlayan Belediye Zabıtası, kentsel gelişimimize de katkı sağlayan önemli bir birimimizdir. Sürekli sahada bulundukları için Belediyenin işiten kulağı, gören gözü olan Zabıta Teşkilatımız Belediye ile vatandaşlarımız arasında bir köprü vazifesi görmektedir. Bugüne kadar yaptıkları fedakârca çalışmalardan dolayı başta Anamur Belediye Zabıta Teşkilatımızı ve ülkemizin dört bir yanında vatandaşların huzur ve sağlığı için görevini özverili bir şekilde sürdüren tüm Zabıta Teşkilatımızın Zabıta Haftasını kutluyor, görevlerinde başarılar diliyorum” dedi.
Başkan Kılınç daha sonra personele çiçek takdim etti.





Başkan Kılınç, “Her geçen gün hizmet kalitesini artıran ve personel yapısını sürekli dinamik tutan bir anlayış ile 7 gün 24 saat esasına göre çalışan Belediye Zabıta Müdürlüğü personelimiz; vatandaşımıza sağlıklı, huzur ve güven ortamını sağlamak için büyük çaba sarf etmektedir. Zabıta mesleği aynı zamanda dürüstlük, ilke ve özverinin simgesidir. Yaptığı uygulama ve denetimlerle vatandaşlarımızın huzur ve esenliği için, güvenli, sağlıklı ve düzenli bir yaşam alanı hazırlayan Belediye Zabıtası, kentsel gelişimimize de katkı sağlayan önemli bir birimimizdir. Sürekli sahada bulundukları için Belediyenin işiten kulağı, gören gözü olan Zabıta Teşkilatımız Belediye ile vatandaşlarımız arasında bir köprü vazifesi görmektedir. Bugüne kadar yaptıkları fedakârca çalışmalardan dolayı başta Anamur Belediye Zabıta Teşkilatımızı ve ülkemizin dört bir yanında vatandaşların huzur ve sağlığı için görevini özverili bir şekilde sürdüren tüm Zabıta Teşkilatımızın Zabıta Haftasını kutluyor, görevlerinde başarılar diliyorum” dedi.
Başkan Kılınç daha sonra personele çiçek takdim etti.













