Kılınç: Halkın güvenliği bizim için önemli
Anamur Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü tarafından Akdeniz Mahallesi'nde bulunan kanal yolunda, halkın güvenliğini sağlamak için fens çitler çekildi.
Anamur Belediye Başkanı Hidayet Kılınç, Başkan Yardımcısı Türkan Kasapoğlu ile birlikte Akdeniz Mahallesi’ndeki çalışmaları yerinde inceledi.
Başkan Kılınç, “Çocuklar, gençler ve bisikletli vatandaşlarımız bu yolu sık sık kullanıyorlar. Onların güvenliği bizim için çok önemli. Bu noktada burayı güvenli hale getirmek bizim görevimiz. Bizde fens çitlerle kanal boyunu güvenli hale getiriyoruz” dedi.
İlçe genelinde güvenlik çalışmalarının devam edeceği bildirildi.