İsveç'in NATO'ya katılım protokolü Dışişleri Komisyonu'nda

TAKİP ET

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanlığı'na sunulan İsveç'in NATO'ya katılımına ilişkin protokol, Dışişleri...

İsveç'in NATO'ya katılım protokolü, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından imzalanarak TBMM Başkanlığı'na sunuldu. TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş'un imzasıyla teklif haline getirilen protokol, TBMM Dışişleri Komisyonu'na havale edildi. Teklif ile 5 Temmuz 2022'de Brüksel'de imzalanan 'Kuzey Atlantik Antlaşması' ile İsveç Krallığı’nın NATO’ya katılımı öngörülüyor. ()