Diş Hekimi Özgeriş göreve başladı!

TAKİP ET

Diş Hekimi İrem Özgeriş, Anamur'da Diş Hekimi Deniz Çiftçioğlu ile ortak çalışmaya başladı.

İlk, orta ve lise eğitimini Anamur’da tamamlayan İrem Özgeriş Selçuk Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nden mezun olduktan sonra bir süre Didim’de çalıştı. Daha sonra memleketine geri dönen Özgeriş şu an Diş Hekimi Deniz Çiftçioğlu ile ortak çalışmaya başladı. Anamur’da çalışmaktan daha şimdiden keyif aldığını ifade eden Özgeriş, insanımızın güler yüzünü özlediğini dile getirdi.
Diş Hekimi İrem Özgeriş, “Özellikle bu pandemi döneminde sağlıklı bir yaşamın her şeyden daha önemli olduğunu anladık. Sağlıklı yaşam da ağız ve diş sağlığıyla başlar. Diş ve diş eti hastalıkları tüm dünyada en önemli sorunlar arasında yer almasına rağmen maalesef hayati bir tehlikesi olmadığı için vatandaşlar tarafından gerekli önem verilmemektedir. Ağızdaki en ufak rahatsızlıklar sindirim sistemini etkileyecektir. Ayrıca dişlerdeki enfeksiyonlar kalp, böbrek, eklemler gibi önemli sağlık sorunlarına da yol açabilirler. Ağızdaki problemler ileri aşamaya gelinceye kadar kendini belli etmezler. Bu nedenle herkes 6 aya bir rutin diş kontrollerini yaptırmalıdır” dedi.
Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulu’nun açıklamaları ve tavsiyeleriyle yeni döneme büyük bir titizlikle hazırlandıklarını da söyleyen Özgeriş, “Pandemi döneminden Anamur çok etkilenmese de insanlarda haklı olarak korkular devam etmekte. Kliniğimizde bu dönemde her zamankinden çok daha titiz davrandığımızı, her hastanın ateşini ölçüp, hasta harici refakatçi kabul etmeyip, hastalar arası 1 saat bekleyip içeriyi havalandırıp dezenfekte etme gibi ek önlemler aldığımızı belirtmek isterim. Ufak da olsa bir sorununuz varsa geciktirmeden gönül rahatlığıyla muayeneye gelebilirsiniz, unutmayalım ki diş sağlığının korunması açısından erken tanı çok önemlidir.”