Anadolu Lisesi'nden büyük başarı

TAKİP ET

Anamur Anadolu Lisesi, mezun ettiği 120 öğrencisinden 51'ini hayalini kurdukları üniversiteye yerleştirmenin gururunu yaşıyor.

Anamur Anadolu Lisesi, mezun ettiği 120 öğrenciden 51'ini hayalini kurdukları üniversiteye yerleştirmenin mutluluğunu yaşıyor.
Yıl boyu okuldaki öğretmen ve idarecilerin desteğiyle üniversite sınavlarına hazırlanan Anamur Anadolu Lisesi öğrencileri, Yüksek Öğretim Kurumları Sınavı’nda (YKS) büyük başarı sağladı.
Anadolu Lisesi’nin mezun olan 120 öğrencisinden 51’i üniversiteye yerleşti, bunlardan 3 tıp fakültesi, 2 hukuk fakültesi, 8 mühendislik, 28 eğitim fakültesi, 5 hemşirelik, 2 ilahiyat, 1 siyasal bilimler fakültesi ve 2 psikoloji kazandı.
Okul idaresinden yapılan açıklamada, “İlçemizin ilk kurulan Anadolu Lisesi olan okulumuz bu yıl Yüksek Öğretim Kurumları Sınavı’nda yerleştirme sonuçlarıyla başarısını gösterdi. Öğrencilerimizle gurur duyduk. Her zaman öğrencilerimizin yanlarında olduk ve onlara her türlü desteği sunmak için öğretmenlerle birlikte ellerimizden geleni yapmaya çalıştık. Bu başarımızdan dolayı müdür yardımcılarımızı, öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi tebrik ediyorum. Önümüzdeki yıllarda bu sayıyı artırmak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız” dedi.
Okul idaresi, kendilerine bu gururu yaşatan öğrencilere teşekkür ederek eğitim hayatlarında başarı diledi.